درب گستر

آشنائي با سازه امن گستر نوين

سازه امن گستر نويـن فعالیت خود را تحت عنوان برند “درب گستر” در سال ۱۳۷۷ با توجه به دانش شغلي، تجـربيات اكتسابي و استعداد در زمينه ساختمان و سازه هاي فلزي با توكـل به خداوند منان فعاليت خود را در راستـاي خدمات سازه و درب های فلزی ( آهنگري ساختمان ) آغاز نموده است.

ما طی سالها خدمت همواره آموختیم كه بقـا و پيشرفت مرهون خلاقيت ، نوآوري و وجود نظم و صداقت در ارتبـاط با مشتريان محترم بوده ، به همين جهت با مشتركين معتبر و ماندگـار مرتبط گرديده ايم و مصمم هستيم اين رابطه را با تعقيب رويه اي كه تا بحال داشته ايم روزبروز استحكـام بيشتر بدهيم .

درب های تلفیقی درب گستر کد درب 1394
5856-A برش لیزر

خط مشي درب گستر

مشتریان ما ولی نعمت ما هستند، درب گستر با توجه به خواسته هاي مشتريان ( تامين نياز ، اطمينان وآسودگي خاطر از كيفيتها ) از بدو تاسيس در انديشه تمهيـداتي به جهت سرويس دهي مناسب و خدمات بهتر و در پي تامين و تسهيل اين مقصود گام های موثري برداشته ، بديهي است كه گالري عكس گرد آوري شده موجود در اين وب سايت گواهي است بر توانمندي درب گستر.

طراحي و مشاوره

تيم طراحی و مشاوره درب گستر همواره تلاش نموده طراح و مشاوری صادق و امین ( برای رسيدن به كيفيت برتر و كميت هزينه در اين حال طراحي و پياده سازي ترجمانی دقیق از نیازها ) در خدمت مشتريان باشد. در اين راستا ، مجموعه ­ای کامل از مقالات مرتبط با وب سايت ، برای استفاده هم وطنان فراهم آوریم. ضمن دعوت از شما برای بازدید از بخش مقالات همکاری و همراهی شما را برای تکمیل آن ارج می­ نهیم.

5359C جزئیات درب فلزی
تاریخچه

درب گستر  با فعالیت مستمر ، ارائه بهترین ژورنالها با جلوه های برتر با طرح های اجرایی ، بالاترین کیفیت ساخت و اجرای تخصصی محصولات در صنعت ساختمان از گروه های تاثیر گذار این صنعت می باشد و تا کنون نامزد دریافت گواهینامه و مهارتهای متعددی بوده که نشان از توان بالای این مجموعه می باشد.

1377
تاسیس سازه امن گستر نوین
درب گستر طراح و سازنده درب
1378
راه اندازی کارخانه
1057-B درب گستر
1380
اضافه شدن پروژه های طراحی و ساخت درب
طراحی درب ساختمان کد درب 1030-B
1383
اضافه شدن پروژه های حفاظ و نرده، ملزومات ایمنی و موانع
2641B حفاظ بوته ای
1387
ثبت برند – دریافت Certificate از انجمن کیفیت ایران
Building Bridges 5
1394
دریافت ارزشنامه از انجمن توسعه و بهبود کیفیت – دریافت نشان مدیران ماندگار ایران
ارزشنامه انجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران
1395
دریافت گواهی نامه ایزو 9001:2008 – گواهی نامه کنترول پروژه و مدیریت از BRS
سازه امن گستر نوین (www.nsagg.com) (2)
گواهینامه ها

Certificates